Одвічний ШЕЛЕСТ книги сторінок
І потяг до премудрості і слова,
Він мов води джерельної ковток
До себе кличе знову й знову...

Олена Ольгина



середу, 2 вересня 2020 р.

Життя – це рух, рух – це спорт!


   Чому людей так приваблює спорт? Відповідь проста: спортивні заняття приносять велику радість, силу та здоров’я. Спорт – невичерпне джерело життя, сили і краси. Спорт – це режим, що дозволяє розподілити раціонально свій час.  Спорт – це сила волі, прагнення до перемоги, прагнення бути кращим. Спорт – це ясні думки. Спорт – це спілкування. Спорт не тільки  дає  здоров'я, він загартовує характер і волю.
   Сьогодні здоровий спосіб життя стає все більш популярним у нашому суспільстві, і це не просто данина моді, а бажання людей різних поколінь зберегти молодість і здоров’я.
  До «Дня фізичної культури і спорту», який в Україні відзначається  в другу суботу вересня, бібліотека - філія №6 ЦБС  підготувала віртуальний книжковий перегляд «Життя – це рух, рух – це спорт!»

Немає коментарів:

Дописати коментар

Надіслати коментар

Ви хочете залишити коментар, але не знаєте, ЯК? Дуже просто!
- Натисніть на стрілку поруч з віконцем Підпис коментаря.
- Виберіть Ім'я / URL. (Ніхто не любить анонімів!)
- Наберіть своє ім'я, рядок URL можете залишити порожнім.
- Натисніть Продовжити
- У віконці коментаря напишіть те, що хотіли і натисніть "Надіслати коментар"! Дякуємо!