Одвічний ШЕЛЕСТ книги сторінок
І потяг до премудрості і слова,
Він мов води джерельної ковток
До себе кличе знову й знову...

Олена Ольгина



суботу, 20 червня 2020 р.

Тато мій милий, любий, хороший

«Один батько важить більше,
ніж сто вчителів»
Джордж Гербер

     Тату, татусю, таточку...Скільки ніжності й теплоти в цих словах. Тато - це та людина, яка любить нас всією своєю душею, яка прийде на допомогу в будь-якій ситуації, буде оберігати, захищати й підтримувати. Батько -  приклад мужності, сміливості, опіки і захисту.  
Тату, судьбою для мене рокований,
Тату, розкутий, дзвінкий, ризикований,
Тату, веселий, стрімкий, артистичний,
Таточку, татку, мій Батьку правічний!
Л.Степовичка «Поема про батька»
      В Україні у 2019 році з’явилося нове державне свято – День батька, яке цьогоріч припадає на 21 червня. Поки що воно не таке популярне як День матері, але від цього воно не перестає бути значущим.  Батько у нас теж у великій пошані. «Батька покинеш – то сам загинеш» - йдеться в українському фольклорі. Радість батьківства не менш важлива, ніж щастя материнства.
Друзі! Друзі! Син у мене, син!
В мене весь – до чого ж схожий він!
Враз не осягнеш цього чуття –
Мій він…Мій! Я дав йому життя.
                                        Н. Тихий «Син»
Батько - опора і основа міцної повноцінної сім’ї. Це найперший наставник, якого ми зустрічаємо на своєму життєвому шляху, знаходимо підтримку у важку хвилину. У родині важко обійтися без сильного чоловічого плеча люблячого татка.
В прижмурених очах сувора ласка,
Під вусами усмішка потайна,
І кожне його слово, кожна казка
Із пам’яті-криниці вирина.
Мене любив, немов би без любові –
Без поцілунків, теплих обіймань,
Свою любов і жертвенність без слова
В моє життя вливав він без вагань.
              М.Ситник «Мій батько»
До Дня батька в центральній міській бібліотеці оформлено книжкову виставку «Улюблені книги справжніх чоловіків» з розділами  «Що читали наші татусі» та «Сучасні батьки читають» - перегляньте  та порівняйте читацькі переваги батьків різних поколінь. Можливо, щось пригадається, а щось захочеться прочитати.
                  У цей День ми приєднуємося до привітань на адресу всіх батьків, теперішніх та майбутніх! Бажаємо усім міцного здоров’я, мудрості, сил і якомога довше бути сімейним оберегом!

Немає коментарів:

Дописати коментар

Надіслати коментар

Ви хочете залишити коментар, але не знаєте, ЯК? Дуже просто!
- Натисніть на стрілку поруч з віконцем Підпис коментаря.
- Виберіть Ім'я / URL. (Ніхто не любить анонімів!)
- Наберіть своє ім'я, рядок URL можете залишити порожнім.
- Натисніть Продовжити
- У віконці коментаря напишіть те, що хотіли і натисніть "Надіслати коментар"! Дякуємо!