Одвічний ШЕЛЕСТ книги сторінок
І потяг до премудрості і слова,
Він мов води джерельної ковток
До себе кличе знову й знову...

Олена Ольгина



четвер, 1 грудня 2016 р.

У кожного – любов своя і свій найкращий край

Ось і розпочався перший зимовий місяць. З чим він асоціюється у нас? Пухнастим блискучим снігом, морозом, сонечком, новорічними святами. А ще з планами і звітами. Щоб вам, любі колеги-бібліотекарі, було легше працювати над планами на наступний рік, пропонуємо власну добірку із 100 назв по краєзнавству.

1.         А в серці тільки ти, єдиний мій, коханий, рідний краю
2.         Благословенна доля триєдина: мій рідний край, народ і Україна
3.         Вклоняюсь тобі, рідне місто моє
4.         Вони прославили наше місто
5.         Гортаючи книжкові сторінки, ми подорожуємо по краю
6.         Древлянське місто гортає сторінки історії
7.         Європейське обличчя нашого міста
8.         Животворні традиції рідного краю
9.         Житомирщина: земля прадавня, житницька, древлянська
10.       Життєдайне джерело рідного краю
11.       Жінки, які змінювали мій край
12.       З криниці пам’яті черпаємо любов до краю
13.       З чого починається батьківщина: історія Коростеня і коростенського герба
14.       Звідки ми родом?
15.       Земля батьків – твоя земля
16.       Земля моя солов’їна - Полісся
17.       Земле рідна моя, краю зоряний, твої щедрі поля серцем зорані
18.       Земним тяжінням материних рук живе в мені частинка мого краю
19.       І знову хвилює батьківська земля, її святі гаї, святі поля
20.       І славиться земля древлянська майстерністю жіночих рук
21.       Із рідного напившись джерела, любов ми до землі одвічно зберегли
22.       Історія землі коростенської
23.       Історія моєї родини – в історії мого краю
24.       Історія рідного краю газетним рядком
25.       Квітне у красі наш край на Ужі
26.       Квітни рідне місто на добро і злагоду
27.       Колоситься поліська нива зернистим словом
28.       Коростень, я вірю в те, що пильний погляд Мала тебе навіки захистить!
29.       Корост енська земля щедра на майстрів
30.       Коростенський пантеон: схід 2016 (про загиблих у зоні АТО)
31.       Коростень: історію пишуть люди
32.       Коростень – ти гордість моя й слава, і край моїх батьків
33.       Коростенщина: погляд крізь роки
34.       Краю мій, Полісся ти перлина
35.       Краєзнавчі гостини: сини і патріоти Полісся
36.       Крім рідного краю, немає на світі раю
37.       Крокуючи рідним містом
38.       Літературне слово земляків
39.       Люби свій край, всю душу солов’їну, і серця жар йому віддай
40.       Любіть цей світ, що отчим краєм зветься
41.       Люблю, пишаюся тобою, моє Полісся голубе
42.       Люблю простори наші весняні і сині далі рідного Полісся
43.       Майстри пера Коростенщини - дітям
44.       Мандрівка рідними стежками
45.       Мистецькі береги Коростеня
46.       Місто давнє – місто молоде
47.       Місто моє – окраса України, це частина моєї Батьківщини
48.       Мій край – криниця для душі
49.       Мій край, мій народ, його минуле
50.       Мій край – моя історія жива
51.       Мій край – це серця рідна пристань
52.       Мій край у творах знаменитих митців
53.       Моє місто – мій рідний дім
54.       Мої ідеї для тебе, рідне місто
55.       Моя тут земля, тут гніздечко і мова моя
56.       На цій землі живемо споконвіку
57.       Над ними не владні роки і знегоди: пам’ятки Коростеня
58.       Наш Коростень, повінчаний зі словом, нас вкотре кличе до розмови
59.       Наше місто славне і величне
60.       Не бідніє край талантами
61.       Не жить мені, якщо забуду тебе, земля батьків свята!
62.       Обереги моєї землі
63.       Окраса України – Коростенщина чарівна
64.       Пахне хлібом трава, що купала мене з дитяти,
              Пахнуть хлібом слова, що мене їх навчила мати
65.       Перлина Полісся – мій край малиновий
66.       Поведи мене, доле, на тихе Полісся, де глибинні болота й прадавні ліси
67.       Події і люди в житті краю
68.       Поліська земля – краю мій коханий, дарована природою краса
69.       Полісся рідне, зеленню, рікою, ти бережеш героїв вічні сни
70.       Полісся – скарбниця талантів
71.       Політичний портрет міста
72.       Природні чудеса Коростенщини
73.       Прислухайся…Чуєш? То рідне Полісся бринить!
74.       Про батьківський край запитай у книги
75.       Про Коростень з любов’ю
76.       Про людей хороших, наших земляків
77.       Про що кричить мій рідний край
78.       Проблеми міста: реальність і перспективи
79.       Прогулянка вулицями рідного міста
80.       Рідна земле моя, із твого джерела я нап’юся краси і земного тепла
81.       Рідна поліська земля – червона калина і житні хліба
82.       Рідного краю запахи й звуки в серці лишають роз’ятрений слід
83.       Окраса України – Коростенщина
84.       Свій край – кожній пташині рай
85.       Та земля мила, де мати породила
86.       Таланти твої, Коростенщино
87.       Талантами наснажена Житомирська земля – їй жити вічно у синівській    пісні
88.       Топ – 10 туристичних перлин Житомирщини
89.       Тут все священне, все твоє, бо зветься просто рідним краєм
90.       У кожного – любов своя і свій найкращий край
91.       У кожному візерунку – дух рідної землі
92.       У рідному краї і серце співає
93.       Хай вам історія розкаже, як край наш жив, боровся, розвивався
94.       Хай щастить тобі, місто на Ужі
95.       Це наше місто: минуле і майбутнє
96.       Чим дихаєш, Полісся рідне, кого ти викохало в снах
97.       Черпаю силу з рідної землі, святої мудрості учусь в свого народу
98.       Шануй чуже, своє люби і дорожи своїм
99.       Щедра добром і милосердям земля
100.     Я виріс тут, і край мені цей дорогий

4 коментарі:

Надіслати коментар

Ви хочете залишити коментар, але не знаєте, ЯК? Дуже просто!
- Натисніть на стрілку поруч з віконцем Підпис коментаря.
- Виберіть Ім'я / URL. (Ніхто не любить анонімів!)
- Наберіть своє ім'я, рядок URL можете залишити порожнім.
- Натисніть Продовжити
- У віконці коментаря напишіть те, що хотіли і натисніть "Надіслати коментар"! Дякуємо!