Одвічний ШЕЛЕСТ книги сторінок
І потяг до премудрості і слова,
Він мов води джерельної ковток
До себе кличе знову й знову...

Олена Ольгина



неділю, 9 квітня 2017 р.

Як стати нехворійком

Головне - здровим бути -
це потрібно всім збагнути!
Бо як є здоров'я й сила, 
то весь світ людині милий.
   
  7 квітня світ відзначив День здоров’я. Існує такий дуже вірний і точний вислів: «Здоров’я - це ще не все, але якщо здоров’я немає, то все на світі  вже ніщо».   Безумовно, для людини немає нічого ціннішого, ніж здоров’я, бо від нього залежить якість життя і врешті-решт саме життя. І недарма ж народна мудрість нас вчить, що здоров’я потрібно берегти змолоду, тож маємо навчати цьому наших дітей. Саме з цією метою в бібліотеці-філії №3 було проведено День доброго здоров’я «Як стати нехворійком».

  Захід пройшов у форматі засідання клубу «Всезнайко» для його членів – учнів молодших класів Коростенського міського колегіуму. Він був насиченим різноманітною інформацією на тему здорового способу життя.
  У цей день до бібліотеки  завітав лікар - педіатр Лиштва Олександр Григорович. Цікавою була його бесіда з дітьми, які самі прагнули розповісти лікареві про те, що потрібно робити, аби менше хворіти. Атмосфера була дружньою та невимушеною і свідчила про вміння Олександра Григоровича спілкуватися з дитячою аудиторією, викликати довіру.
    Корисними для присутніх були правила дотримання гігієни та розкладу дня, які супроводжувалися слайд-презентацією, вікторинами та мультфільмами відповідної тематики.
    Ну й, звичайно, читачі ознайомилися з книгами, які є в бібліотеці про правильне та здорове харчування, фізичний розвиток, шкідливі звички, які були представлені на тематичному перегляді «Прочитай та будь здоровим».
   Цікавий відеозвіт про День доброго здоров’я в бібліотеці підготувала вихователь групи продовженого дня колегіуму Мудрак Світлана Володимирівна.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Надіслати коментар

Ви хочете залишити коментар, але не знаєте, ЯК? Дуже просто!
- Натисніть на стрілку поруч з віконцем Підпис коментаря.
- Виберіть Ім'я / URL. (Ніхто не любить анонімів!)
- Наберіть своє ім'я, рядок URL можете залишити порожнім.
- Натисніть Продовжити
- У віконці коментаря напишіть те, що хотіли і натисніть "Надіслати коментар"! Дякуємо!