Одвічний ШЕЛЕСТ книги сторінок
І потяг до премудрості і слова,
Він мов води джерельної ковток
До себе кличе знову й знову...

Олена Ольгина



четвер, 23 лютого 2017 р.

Лесь Курбас: у вирі творчих шукань


  2017-й – рік 130-ліття від дня народження  Леся Курбаса та 80 років, відколи було розстріляно митця.   Курбас — планета у театральній галактиці. Цілий космос, який ще тільки маємо відкрити. 

  До ювілею творчої людини виняткового таланту в центральній міській бібліотеці відбулася літературно-мистецька презентація «Лесь Курбас: у вирі творчих шукань». 
  Зацікавленість відвідувачів читальної зали викликає книжкова виставка «Хресний шлях Леся Курбаса», на якій представлена література про митця та численні публікації із періодичних видань 90-х років про трагічну долю Великого Українця.
  При підготовці до заходу ми зібрали понад 25 назв про Леся Курбаса, може комусь вони стануть в нагоді:
Лесь Курбас і «Березіль». У вирі творчих шукань
Силует митця на тлі третього тисячоліття
Тернини і зірки творчості Леся Курбаса
Лебедина пісня Леся Курбаса
Доробок великого режисера 
Митець - пощез. Талант – живе
Лесь Курбас - "людина ідеального принципу"
Театральні небосхили Леся Курбаса
Лесь Курбас – неповторна творча особистість
Живий вогонь любові до театру
Театральний світ Леся Курбаса
Лесь Курбас: український простір
"Болючий уривок життя..." 
Лесь Курбас: мистецтво художника у дзеркалі двох епох 
Розумний Арлекін із кулею у серці
Курбас — планета у театральній галактиці. Цілий космос, який ще тільки маємо відкрити.
Іде Лесь Курбас, а за ним іде нова доба
Розстріляний промінь сонця: Лесь Курбас
Лесь Курбас – знаний і незнаний
Театральна філософія Леся Курбаса
На шляху до істинного Курбаса 
Театральна неомістерія
Лесь Курбас: хресний шлях
Людина, яка була театром
Революціонер театру: новаторство Леся Курбаса 
Лесь Курбас: траєкторія долі
Лесь Курбас - початок нового українського театру

4 коментарі:

  1. Я часто буваю у стінах вашої бібліотеки, люблю відвідувати заходи , які прводите ви для жителів міста. А сьогодні мені стало не по собі від того , що проходив захід , а анонсу я ніде не читала. Я б з великим задоволенням відвідала бібліотеку і послухала про Леся Курбаса. Надалі порадила б вам писати оголошення, а може я не зрозуміла да ви готували цю презентацію для своїх працівників. Але ж бачу що сидить декілька і читачів, тож вам моя порада коли готуєте, то й анонсуйте по різних мережах та й оголошення вивішуйте на дверях. Бажаю вам успіхів і вдячних читачів.

    ВідповістиВидалити
  2. Шановний аноніме! Дякуємо Вам за увагу до життя бібліотеки і слушні зауваження, які ми обов'язково врахуємо в подальшій роботі. Якщо маєте бажання слідкувати за всіма заходами, які проходять у нас, розкрийте своє інкогніто, ми потоваришуємо з Вами в соціальних мережах і будемо в обов'язковому порядку надсилати анонси всіх заходів, які відбуваються в бібліотеці.

    ВідповістиВидалити
  3. Шановні бібліотекарі, я не чарівниця я лише навчаюся працювати у соціальних мережах, тож коли в мене все буде виходити тоді будете знати моє ім'я.А взагалі то ви повинн бути раді ,що хоч хтось коментує ваші заходи, я дивлюсь багато людей пише вам анонімно Мене дивує те , що у вас буде час писати мені в соціальні мережі , а написати оголошення у вас немає часу. Щось ви бібліотекарки запрацювалися. Я бажаю вам надалі гарних заходів і вдячних глядачів і гарних коментарів А я мабуть більше не буду коментувати вашу роботу, просто буду читати і все.

    ВідповістиВидалити
  4. Хочу долучитися до коментарів і сказати , що трошки згідна з анонімом, не всі можуть правильно спілкуватися і писати свої думки у соціальних мережах. Але я часто слідкую за роботою бібліотек міста і хочу сказати , що ви працюєте добре, але не завжди піднімаєте цікаві теми.Хоча останнім часом бібліотеки філії піднялися.

    ВідповістиВидалити

Надіслати коментар

Ви хочете залишити коментар, але не знаєте, ЯК? Дуже просто!
- Натисніть на стрілку поруч з віконцем Підпис коментаря.
- Виберіть Ім'я / URL. (Ніхто не любить анонімів!)
- Наберіть своє ім'я, рядок URL можете залишити порожнім.
- Натисніть Продовжити
- У віконці коментаря напишіть те, що хотіли і натисніть "Надіслати коментар"! Дякуємо!